Daleki Pluton izgubio je status planete prije 11 godina, no, kako sad stvari stoje, izgleda da su ga naučnici itekako podcijenili…

Letjelica New Horizons prošla je pored Plutona prošle godine i zabilježila nevjerovatnu količinu podataka o njegovim kompleksnim nivoima izmaglice, ledenim planinama koje je formirao nepoznati geološki proces, organske materije na površini i tečni okean vode ispod površine.

No, ono što je posebno začudilo naučnike koji rade na njegovom istraživanju jeste to što svi ovi dokazi sugeriraju da na Plutonu postoji – život?!

Jedan od glavnih naučnika i istraživača na projektu Michael Summers je kazao:

“Veza sa tzv. astro-biologijom je jasna – to su dokazi koji su vrlo jaki. Vidite organske materijale, vodu i energiju, a to je sve što vam je potrebno za stvaranje života.”

Izmaglica oko Plutona, Summersa je podsjetila na onu oko Saturnovog mjeseca, Titana, koji je jedini mjesec u Sunčevom sistemu koji ima tečni hidrološki proces.

Summers, koji je studirao Pluton, svoj cijeli život, navodi kako je zapanjen otkrićima i priznaje kako su ga naučnici zaista podcijenili.

Pratite nas! Društveni smo! FACEBOOK & TWITTER