Naučnici NASA-e otkrili su sustav 7 planeta veličine Zemlje, a moguće je da na njih tri ima vode pa i oceana.

Sedam egzoplaneta prolaze ispred njihove matične zvijezde poznate po imenu TRAPPIST-1. Riječ je o zvijezdi koja je od nas udaljena samo 40 svjetlosnih godina.

“Otkriće Zemlje 2.0 više nije upitno. Pitanje je samo kada će se ono dogoditi”, poručili su iz NASA-e koja je do otkrića došla uz pomoću Spitzer teleskopa.

“Ovo je veliki korak unaprijed u potrazi za odgovorom na pitanje postoji li život u svemiru”, poručili su iz NASA-e.

Jedan od otkrivenih planeta gotovo je jednake veličine kao i Zemlja te do njega dopire gotovo istovjetna količina svijetlosti. Do sad nije pronađen nijedan sustav u kojem se nalazi toliko planeta na kojima bi bio moguć život. Riječ je o najvećem broju svjetova s mogućnošću tekuće vode na svojoj površini.

U sustavu postoji najmanje sedam planeta nalik na Zemlju koji su nazvani TRAPPIST-1b, c, d, e, f, g i h.

“Odgovor na pitanje jesmo li sami u svemiru imat ćemo u ovom ili sljedećem desetljeću. Otkriće nekoliko stjenovitih planeta s površinskim temperaturama na kojima se nalazi voda predstavlja nevjerojatnu prekretnicu u budućem traganju za životom u svemiru”, poručili su iz NASA-e”, poručili su iz NASA-e.

Na pitanje koliko bismo dugo trebali putovati do otkrivenih planeta, iz NASA-e su poručili:
“Kad bismo mogli putovati brzinom svjetlosti, trebalo bi nam 39 godina, no raketom bi nam trebalo preko 40 milijuna godina”, poručuju iz NASA-e.

Pratite nas! Društveni smo! FACEBOOK & TWITTER