Ovdje bi mogli biti izvanzemaljci! Astronomi otkrili dosad “najzanimljiviji egzoplanet”

Teško smo se mogli nadati boljoj lokaciji za pronaći izvanzemaljce, kažu znanstvenici koji su objavili kako su otkrili novi planet imena LHS114ob. Kažu kako je ovaj planet dosad najzanimljiviji kandidat za pronalaženje života.

Iako kruži na udaljenosti 10 puta manjoj nego mi oko zvijezde, radi se o crvenom patuljku, pa planet primi upola manje svjetlosti, te se nalazi u srediti naseljive zone.

Veći je 1.4 puta od Zemlje, a takvi se planeti katkad nazivaju i super-Zemlja. Zbog toga što je LHS1140 relativno blizu (12 parseka, otprilike 39 svjetlosnih godina), teleskopi koji se izgrađuju će moći proučavati atmosferu i tražiti prisutnost specifičnih plinova.

Izdvojeni članci

Planet bi mogao izbiti na prvo mjesto kandidata za postojanje života, čak ispred Proxime b i Trappista-1, egzoplaneta (planeta izvan sunčevog sustava) koji su nedavno otkriveni i predstavljeni kao astronomska senzacija.

PRATITE NAS! DRUŠTVENI SMO! FACEBOOK & TWITTER