Nezavisni informatvni portal

Otkrivena još jedna Mjesečeva tajna

Japanska Aerospace Exploration Agencija (JAXA) otkrila je ogromnu špilju na Mjesečevoj površini. Takvo otkriće smatra se “vrlo značajnim”, zbog svoje vrijednosti za znanost i mogućnost ljudske ekspanzije u svemir.

Špilja je duga oko 50 kilometara i široka 100 metara, može sadržavati stijene ispunjene vodom ili ledom. Dodijelili su joj naziv Kaguya, po mjesečevoj princezi u japanskoj bajci.

Mjesečeve mijene utječu na razorne potrese

Zbog takozvanih lavinih cijevi, za koje se vjeruje da su nastale vulkanskom aktivnošću na Mjesecu, špilje su zaštićene od opasnog zračenja, bombardiranja mikrometeorita i velikih oscilacija temperature.

ČITAJ VIŠE: NAUČNICI TVRDE: ”Mjesec je planeta”!

Kao takve, smatraju se potencijalnim mjestom za život ljudi. Špilje bi zbog svojih karakteristika mogle štititi ljude od ekstremnih temperatura na Mjesecue. Tijekom dana, temperature mogu doseći oko 100 stupnjeva , a noću čak do -173 stupnja Celzijevih.

Autori istraživanja izjavljuju da je njihov rad još uvijek u samom početku, ali da ga svakako planiraju nastaviti, prenosi Fox News.

Komentari