Nezavisni informatvni portal

Otkrivena nova planeta veličine Zemlje

U opservatoriju La Silla u Čileu je, pomoću Visokopreciznog radara za otkrivanje planeta (HARPS), otkrivena nova planeta, na daljini od 11 svjetlosnih godina.

Kako je javio BBC, planeta koja je druga najbliža vanjska planeta Zemliji, veličine je Zemlje, a nazvana je “Ross 128 b.”

ČITAJ VIŠE: Gigantska planeta otkrivena na Mliječnom putu izazvala lavinu reakcija

Naglašeno je kako se planeta “Ross 128 b” oko zvijezde okreće 20 puta bliže nego što je Zemlja daleko Sunca. Također je navedeno da je planeta, obzirom da je manja i manje svijetla od Sunca, izložena blažoj radijaciji od Zemlje.

Astronomi pretpostavljaju da je temperatura površine planete “Ross 128 b” slična temeperaturi površine Zemlje, te da u odnosu na “Proximu b”, koja je najbliža vajnska planeta Zemlji, ima uslove koji više odgovaraju za život.

Komentari